We hebben genoten van ons verblijf op jullie camping. Prachtige grote en goed onderhouden plaatsen met mooie bomen en struiken. Heel schoon en mooi sanitair, Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, ik maak zelf gebruik van het mindervalide sanitair en ook daarvoor mijn complimenten. Het totale plaatje geven wij een 9 het is een echte aanrader en we komen hier graag een keer naar terug. Fam. Versloot.
Juni 2026 - W v.
De gemoedelijkheid van het personeel, de mooie plaatsen, de omgeving zijn voor ons een reden om nog eens terug te komen en jullie bij vrienden en kennissen aan te bevelen.
Juni 2026 - Joop G.
De gemoedelijke Achterhoekse sfeer en vriendelijkheid
Juni 2026 - Cees v.
De plek .waar we wel voor moesten bij betalen.helaas hebben wij de omgeving niet gezien .dat ivm met een val naar het toiletgebouw waar de stenen omhoog stonden.en dus niet meer konden fietsen ivm letsel. We zouden nog wel eens terug willen komen om de omgeving op d fiets te bekijken.zoals veel mensen zijden prachtig om te fietsen.
Juni 2026 - Frits en Lenie d.
Keine Bewertung hintergelassen
Juni 2026 - Henk S.
Het was allemaal zeer netjes en schoon toppie
Juni 2026 - K.
Keine Bewertung hintergelassen
Juni 2026 - Angela r.
Mooie camping met mooie plekken, vriendelijk personeel!
Juni 2026 - Astrid B.
Heerlijk ruime plek met water en elektra. Voldoende schaduw èn zon op de plek. Heel gezellig veld. De skelters zijn een hit.
Mai 2026 - Edwin H.
Heerlijke tijd gehad. 4 nachten gebleven (Pinksteren) met gezin met 3 kinderen tussen 3 en 11 jaar oud. Super vriendelijk personeel, ruime plekken (xl plek was voor ons een pré, de andere plekken waren voor ons wat te krap en te veel op elkaar; honden vrije plekken ook fijn, we zijn niet zo vd honden :-)), schoon sanitair, leuke speeltuin met horeca. Broodjesservice top, altijd een lekker ontbijt. Zondag rustdag, geen horeca open, helemaal goed. Avonden ook rustig. Fijn wat ons betreft. Viswater op loopafstand, dikke pré voor onze oudste! Zwembadje leuk, maar kan misschien een upgrade gebruiken op termijn, net wat te krap tijdens druk weekend. Skelters gratis te gebruiken. Lukte ons niet, er waren veel gegadigden, maar laatste ochtend gelukkig wel :) Echt een toptijd gehad, we komen als we weer eens in de buurt zijn zeker terug.
Mai 2026 - Janine S.
Keurige camping, mooi weer en veel vrienden om ons heen
Mai 2026 - Lars C.
Wir hatten wundervolle Pfingsten und sind traurig das wir schon wieder nach Hause müssen. Der Campingplatz ist klein aber fein es hat uns an nichts gefehlt ❤️:)
Mai 2026 - Carina F.
Keine Bewertung hintergelassen
Mai 2026 - Henny K.
Het park is zeker een aanrader, maar wat het uniek maakt is de persoonlijke sfeer en contact met de mensen die dit park runnen , geweldig!
Mai 2026 - Geiske W.
Nette leuke camping, jonge eigenaren die er voor gaan.
Mai 2026 - Loudy L.